At tage til en større konference med sit firma, er for de fleste forbundet med en form for afslapning, selvom der er tale om, at man indgår i en arbejdsmæssig sammenhæng. Ikke desto mindre, vil det føles som et lille afbræk fra en normal hverdag, hvor der også er afsat tid til spisning og afslapning, så det ikke udelukkende drejer sig om at få et fagligt udbytte.

Til større konferencer opstår der imidlertid ofte misforståelser af alt fra hvornår man skulle mødes, til, hvornår der bliver serveret morgenmad, eller hvilket tidspunkt man havde aftalt at mødes i lobbyen. Hvis ikke informationerne bliver kommunikeret effektivt ud til alle deltagende parter, kan der derfor ganske let opstå misforståelser, hvor man ender med at gå fejl af hinanden. Infoskærme er en kærkommen løsning på sådanne problemstillinger, som du kan læse mere indgående om i denne artikel.

https://nordicscreen.dk/q-play-infoskaerme/

Få vigtige oplysninger kommunikeret

Jo flere mennesker der skal mødes og deltage i samme begivenhed, des større er sandsynligheden for, at essentielle aftaler omkring hvor man skal være og hvornår man skal gøre bestemte ting, ikke når frem til alle personer. Hos Nordicscreen.dk kan du således finde en glimrende teknologisk bud på hvordan man løser denne problemstilling. Infoskærme kan blive defineret og sat op efter hvilke behov og ønsker ens virksomhed har. Eksempelvis kan man få en infoskærm, der udelukkende står i ens kontorlandskab, eller også hvis man er afsted på en større konference sammen, så kan man få en mere mobil enhed, der er tilpasset til denne type begivenheder – og det er nemt at tilgå og rette i løbende, så det skal man ikke bekymre sig om.

Skærmene kan vise alle vigtige oplysninger såsom fødselsdage hos de ansatte, fravær, oplysninger om omsætningstal, og generelt vigtige oplysninger til enten de ansatte, eller kunder der er på besøg hos virksomheden. Med denne slags skærm får man altså en alt i et teknologisk løsning, der ganske enkelt gør ens liv som chef eller mellemleder betragteligt lettere, idet man ikke selv skal sørge for – og huske på – hvem, hvad og hvornår man har givet forskellige beskeder. Til gengæld kan man blot henvise til, at de personer, hvorom det berører, skal huske at tjekke skærmene regelmæssigt i løbet af dagen.

Undgå misforståelser og forsinkelser

Med en infoskærm til rådighed i din virksomhed, vil du simpelthen undgå alskens misforståelser og forsinkelser i jeres daglige virke. Hvis man investerer i en skærm, vil det derfor på sigt kunne føles og mærkes på bundlinjen, når man ikke længere konstant skal sørge for at følge op på diverse beskeder.

Man udliciterer ganske enkelt denne besværlige og tidskrævende opgave til en elektronisk enhed, som man egentlig bare fra tid til anden skal “føde” med informationer, som der så efterfølgende bliver vist frem. Når man har brugt skærmene i et stykke tid, vil man fra tid til anden tænke tilgang til den “analoge” tilgang, som man praktiserede tidligere, og spørge sig selv om “hvordan kunne jeg overhovedet leve med det?”. For når man først har prøvet en infoskærm én gang – er der ingen vej tilbage.